מקלב ביקר ועקץ: "אל תגרמו לאובדן אימון הציבור בשירותי דואר ישראל"

בעריש פילמר No Comments on מקלב ביקר ועקץ: "אל תגרמו לאובדן אימון הציבור בשירותי דואר ישראל"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לנוכח הפניות הרבות שהתקבלו בלשכתו על השירות הלקוי של דואר ישראל, סייר היום (שני) יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת ח"כ אורי מקלב במטה המיון המרכזי של הדואר בירושלים.

במהלך הסיור הציגה הנהלת הדואר בפני מקלב את מערכות המיון השונות של הדואר, החל מהשלב שבו מתקבלים דברי הדואר ממרכזי הדואר ותחנות הדואר שבשכונות, דרך מיון המעטפות לחלוקה לפי אזורים, והכנת חבילות הדואר לדוורים לצורך החלוקה לבתים.

ח"כ מקלב כיבד את הנוכחים אולם לא מנע מהם ביקורת. הוא הטיח בהם את התלונות הרבות שנשמעו בחודשים האחרונים על עיכוב ממושך בחלוקת דברי הדואר ליעדם, מה שגורם לא אחת לעוגמת נפש רבה כאשר הזמנות לשמחות מגיעות לנמען באיחור רק אחרי שהשמחה כבר התקיימה או כאשר נשלחים הודעות תשלום שמגיעות ליעדם באיחור וצוברות ריביות.

"בסיור כאן אנו למדים אלו אתגרים עומדים מולכם גם בתנאי העבודה הקשים כאן, אך הנהלת הדואר חייבת להתעשת ולדעת לצלוח את האתגרים הללו", אמר ח"כ מקלב וציין כי "יש ציבור רב שהדואר מבחינתו הוא אמצעי התקשורת המרכזי ואין לו אלטרנטיבה אחרת להתקשרות מול משרדי ממשלה וכדומה. חברת דואר ישראל הוקמה כדי לספק שירות ואסור שיהיו לה רק שיקולים מסחריים גרידא. עיכוב בפעילות הדואר גורם סבל לציבור רב".

מקלב הוסיף ואמר לעובדי הדואר כי "בחודשים האחרונים אנו אמנם רואים שיפור מסוים בשירות של הדואר, אך השירות הלקוי בדואר המתבטא בין היתר ביכולת לשלוח מכתבים, בעיכוב בהגעת דברי הדואר לנמענים ובתורים הארוכים בסניפי הדואר – מחייב את הדואר לנקוט בצעדים משמעותיים יותר לשיפור השירות לציבור. אנחנו נמשיך לסייע לכם, אך חשוב שלא תאבדו את אמון הציבור שימשיך להשתמש בשירותיכם".



0 תגובות